به گزارش رویداد غرب ، محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، طی گفت و گویی اظهار کرد:شرکت گاز استان ایلام به منظور آگاه سازی مشترکین و جلب مشارکت آنها در راستای مدیریت مصرف گاز، از تمامی ظرفیت ها و بسترهای اطلاع رسانی موجود استفاده می کند.
وی افزود:بهره گیری از ظرفیت رسانه های نوین و فضای مجازی در اصلاح الگوی مصرف بسیار تاثیرگذار است و تولید و انتشار موشن گرافی، اینفوگرافی، انیمیشن، تهیه گزارشهای ویدئویی و تصویری، تهیه و نصب بیلبورد و بنر، از جمله اقداماتی است که شرکت گاز استان در راستای آموزش و آگاه سازی مشترکین و جلب مشارکت آنها در قالبهای چند رسانهای انجام می دهد.
مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد:در راستای نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن، این شرکت از ظرفیت و بسترهای مختلف اطلاع رسانی استانی همچون خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، فضای مجازی، رسانه های مکتوب سراسری و محلی و تبلیغات محیطی به منظور آگاه سازی مشترکین و جلب مشارکت آنها استفاده کرده است.
کشاورز ادامه داد: بیش از 2 میلیون و 500 هزار پیامک هشدار و مدیریت مصرف گاز به مشترکین صنعتی عمده و جز، خانگی، تجاری، اداری ورزشی در طول فصل سرد سال 1403 ارسال شده است.
وی ادامه داد: این اقدام به منظور دعوت مشترکین به مصرف بهینه و اطلاعرسانی سیاستهای تشویقی و بازدارنده دولت در راستای مدیریت مصرف گاز طبیعی انجام شده است.
کشاورز بیان کرد: این پیامکها طی دوره فصل سرد سال گذشته و در چندین نوبت برای مشترکین گاز طبیعی در استان ارسال شده است. هدف از این اقدام، ضرورت آگاهسازی و آموزش صحیح آحاد مختلف مردم به منظور اطلاعرسانی سیاستهای تشویقی و بازدارنده دولت در راستای مدیریت مصرف گاز طبیعی است.
وی بیان کرد: اولین گام در راستای ترویج و پایداری فرهنگ صحیح مصرف گاز، اطلاعرسانی گسترده، صحیح و تأکید بر مزایای آن است که در همین راستا این مجموعه علاوه بر ارسال پیامک، نسبت به انعقاد قرارداد با صدا و سیما اقدام کرده که با توجه به بازخوردهای دریافتی، اثرگذاری مناسبی داشته است.
پایان پیام/